Böcker / Marknadsföring / Marknadsföring
Marknadsföring

Marknadsföring 

Handbok i marknadsföring för småföretag

MARKNADSFÖRING är en handbok för dig som har begränsade resurser och därför kräver snabb "pay-back" på marknadsföringspengarna. Här handlar det mer om att sälja än att bygga varumärke.

Bok
396:-
Finns i lager. Levereras normalt inom 5 arbetsdagar. Fraktfritt med Schenker till ditt närmaste ombud.
E-Bok
199:-
Ladda ner direkt. Efter genomfört köp får du direkt tillgång till e-boken i pdf-format. Din produkt finns tillgänglig i 12 månader på Mina Sidor efter köpet.

MOMS 6% TILLKOMMER

  • Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_bookProductTrustIcons_trustIconsCplpg2799_trustImg
    Kvalitetssäkrade

    – böckerna är skrivna av erfarna experter 

  • Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_bookProductTrustIcons_trustIconsCplpg2800_trustImg
    Praktiska

    – konkreta exempel underlättar förståelsen 

  • Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_bookProductTrustIcons_trustIconsCplpg3216_trustImg
    Rådgivande

    – praktiska tips och råd hjälper dig få ut mer av ditt företagande  

  • Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_bookProductTrustIcons_trustIconsCplpg2805_trustImg
    30 dagars öppet köp

    – meddela om du inte är nöjd så återgår köpet 

Om boken:

Handbok i marknadsföring för småföretag som har begränsade resurser och därför kräver snabb "pay-back" på marknadsföringspengarna. Här handlar det mer om att sälja än att bygga varumärke.

Boken visar hur du skapar en marknadsplan och hur du sedan konkret utformar marknadsaktiviteterna, exempelvis säljbrev, e-postreklam, annonser, webbutik, pressmeddelanden, mm. Den behandlar både traditionell marknadsföring och modernare marknadsföring i digitala medier.

Du får många konkreta råd, men också inspiration till egna idéer. 

  • Marknadsstrategier och marknadsplan
  • Att skriva säljbrev
  • Säljande annonser
  • Webbutik
  • Sociala medier
  • Direktreklam
  • Internetmarknadsföring
  • E-postmarknadsföring
  • Telemarketing och telefonförsäljning
  • En bra hemsida
  • Mässor
  • Bygga nätverk
  • Marknadsplan
  • Kundvård
  • Företagets profil och position
  • Intern marknadsföring
  • Skatteregler – sponsring, representation mm
  • Tillåtet och otillåtet i marknadsföringen
Författare
Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_authorList_courseLeaderspg2968_excourseLeaderImg

Björn Lundén
Björn Lundén är grundare av Björn Lundén och har skrivit ett stort antal böcker om skatt, ekonomi och juridik för både företag och föreningar. Han har tidigare arbetat som redovisningskonsult i många år.

Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_authorList_courseLeaderspg2803_excourseLeaderImg

Ulf Bokelund Svensson
Ulf Bokelund Svensson är vd för Björn Lundén och är en av landets främsta skatteexperter. Han har skrivit ett femtiotal böcker om företagsbeskattning och utbildar årligen tusentals deltagare vid kurser och seminarier inom moms och beskattning. 

Bokfakta:

Författare

Björn Lundén, Ulf Bokelund Svensson

Författare:

Björn Lundén, Ulf Bokelund Svensson

Upplaga:

9

Antal sidor:

151

ISBN:

978-91-7027-951-5

ISBN e-bok:

978-91-7027-986-7

Utgivningsdatum:

mars 2015

Uppdateringsdatum, e-bok:

2015-04-27

e-bok:

Efter genomfört köp får du direkt tillgång till e-boken i pdf-format. Din e-bok finns tillgänglig i 12 månader på Mina Sidor efter köpet.

6% bokmoms tillkommer

Nytt i upplaga 9

Innehållet har moderniserats och nya kapitel om bl a webbutik och sociala medier har tillkommit.

Omdömen

    Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_reklamHuvudprodukt_reklamAcplpg2662_additionalImg
    Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_reklamHuvudprodukt_reklamAcplpg2662_prodImg

    Bokföring

    BOKFÖRING är en oumbärlig handbok för alla som sysslar med bokföring. Konteringsmallar och exempel visar hur du bokför alla typer av affärshändelser. Boken är uppdaterad med senaste BAS-kontoplanen och anpassad till senaste K2-reglerna. 

    Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_reklamHuvudprodukt_reklamAcplpg2628_prodImg

    Företagets ekonomi

    FÖRETAGETS EKONOMI är en handbok i företagsekonomi för dig som inte är ekonom men som i ditt arbete eller företagande måste förstå grund­läggande ekono­misk infor­ma­tion. Det handlar om ekonomiska begrepp, rapporter, nyckeltal, mm. I slutet av boken finns en upp­slags­del med alla eko­no­miska be­grepp som du behöver känna till. 

    Böcker & handböcker om marknadsföring - Björn Lundén - Marknadsföring – handbok för småföretag - ctl00_cph1_reklamHuvudprodukt_reklamAcplpg2660_prodImg

    Prissättning

    PRISSÄTTNING hjälper dig att sätta rätt pris på dina varor och tjänster. Rätt prissättning kan dramatiskt förbättra företagets lönsamhet. Den här boken hjälper dig att räkna fram det optimala priset och att välja rätt prisstrategi.

    Har du några funderingar?

    Fyll i dina uppgifter eller ring oss på 0650-54 14 00, så hjälper vi dig!