Just nu får du 20 % rabatt på alla onlinekurser! Gäller t o m 2 maj.

Redovisningsbyrå / Program / Digital kundsamverkan / Byråkundsamverkan paket bas

Inställningar

Vanliga Frågor!

  • Hur betalar man för tjänsterna? 

    Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån. 

  • Är det någon uppsägningstid? 

    Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.  

  • Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?

    Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.  

  • Hanterar faktureringen Rot och Rut? 

    Ja, från kvartal 4 kommer faktureringen att stödja Rot/Rut (som en tilläggstjänst). 

  • Kan jag sälja mina kundfakturor direkt i tjänsten?  

    Ja, du kan sälja fakturor direkt i fakturaregistreringen.  

  • Visas kundens siffror i realtid eller efter månadens slut? 

    Du väljer själv under ”Inställningar” om du vill se kundens siffror i realtid eller enbart stängda perioder. 

  • Kan jag fota andra underlag än kvitton?  

    Ja, du kan fota både kvitton och leverantörsfakturor.

Jag vill veta mer om digital kundsamverkan

Fyll i dina uppgifter eller ring oss på 0650-54 14 00, så hjälper vi dig!