Vanliga Frågor!

  • Hur kommer jag igång?

    Aktivering av webbtjänsterna för valt företag görs av redovisningsbyrån under menyn Tilläggstjänster i BL Administration. Företagaren loggar in till webbtjänsten via Björn Lundén appen eller app.bjornlunden.se på webben.

  • Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?

    Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.  

  • Hanterar faktureringen Rot och Rut? 

    Ja, från kvartal 4 kommer faktureringen att stödja Rot/Rut (som en tilläggstjänst). 

  • Kan jag sälja mina kundfakturor direkt i tjänsten?  

    Ja, du kan sälja fakturor direkt i fakturaregistreringen.  

  • Visas kundens siffror i realtid eller efter månadens slut? 

    Du väljer själv under ”Inställningar” om du vill se kundens siffror i realtid eller enbart stängda perioder. 

  • Kan användaren själv lägga in betalsätt?

    Ja, förvalt finns tre alternativ: Företagskort, Utlägg, Kreditkort. Administratören har även möjlighet att skräddarsy betalkonto för kunden under ”Inställningar”.

  • Kan jag fota andra underlag än kvitton?  

    Ja, du kan fota både kvitton och leverantörsfakturor.

  • Kan man vara flera personer i ett attestflöde?  

    Ja, du kan enkelt lägga upp ett attestflöde med flera personer samt attestordning.  

  • Kan byrå och kund kommunicera med varandra i anslutning till attesten? 

    Ja, det finns en meddelandefunktion där ni kan kommunicera i direkt anslutning till den aktuella attesteringen.

  • Vilka banker finns det koppling till? 

    Idag finns kopplingar mot Swedbank (och Sparbankerna), SEB, Handelsbanken, Nordea.

Jag vill veta mer om digital kundsamverkan

Fyll i dina uppgifter eller ring oss på 0650-54 14 00, så hjälper vi dig!