Prova gratis!
Kvittohantering•
– få in underlagen direkt i BL Administration!
Med vår kvittohantering fotar kunden sina kvitton i Björn Lundén-appen och laddar upp dem direkt till byråns BL Administration (alternativt laddar kunden upp digitala kvitton i webbgränssnittet). Kunden får större kontroll över alla kvitton och byrån kan direkt arbeta vidare med dem i BL Administration.
Med vår kvittohantering underlättas arbetet i båda ändar – det är smidigt för den som ska lämna kvittot och lika smidigt för den som ska ta emot kvittot för registrering och bokföring.
59:-/mån
Jag vill veta mer om Kvittohantering »
Kvittohantering ingår i samtliga våra tre prisvärda paket för effektiv samverkan mellan redovisningsbyrå och kund.
Fortfarande är de flesta kvitton i pappersformat. Ofta små och svåra att hålla reda på. Med vår automatiserade kvittohantering behöver du som redovisningsbyrå inte hantera kundföretagens papperskvitton. Genom att företagaren fotar kvittona direkt ligger de tillgängliga i systemet när du har tid att kontrollera dem. Med vår kvittohantering underlättas arbetet i båda ändar – det är smidigt för den som ska lämna kvittot och lika enkelt för dig som tar emot kvittot för bokföring.
Med vår lösning väljer du om du vill automatisera hela kvittoflödet eller valda delar som passar din byrå.
I våra prisvärda paket MELLAN och PLUS ingår ett helt automatiserat kvittoflöde.
Läs mer »
Kan jag fota andra underlag än kvitton?
Ja, du kan fota både kvitton och leverantörsfakturor.
Kan användaren själv lägga in betalsätt?
Ja, förvalt finns tre alternativ: Företagskort, Utlägg, Kreditkort. Administratören har även möjlighet att skräddarsy betalkonto för kunden under ”Inställningar”.
Hur kommer jag igång?
Aktivering av webbtjänsterna för valt företag görs av redovisningsbyrån under menyn Tilläggstjänster i BL Administration. Företagaren loggar in till webbtjänsten via Björn Lundén appen eller app.bjornlunden.se på webben.
Hur betalar man för tjänsterna?
Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån.
Är det någon uppsägningstid?
Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.
Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?
Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.
Ring oss på 0650-54 14 00 eller fyll i dina uppgifter, så kontaktar vi dig!
Vi sammanfattar de viktigaste nyheterna inom skatte-, redovisnings- och personalområdet – och förklarar hur de påverkar dig och ditt företag.
Ring:
Mejla:
Björn Lundén AB | Box 84 | 824 65 Näsviken | 0650-54 14 00 | info@bjornlunden.se | orgnr: 556293-9982