Om Bjorn Lunden / Pressrum / Bygglet

Programleverantören Björn Lundén har inlett ett sam­arbete med Bygglet – det ledande digitala projekt­verktyget i bygg­branschen. Genom en sömlös koppling mellan Bygglet och Björn Lundéns program kan byggföretagen spara tid och minska risken för fel.

Publicerad: 2019-08-19

Programleverantören Björn Lundén har inlett ett sam­arbete med Bygglet – det ledande digitala projekt­verktyget för små och mede­lstora företag i bygg­branschen. Genom en sömlös koppling mellan Bygglet och Björn Lundéns program kan byggföretagen spara tid, få bättre överblick och minska risken för fel.

– Vi satsar hårt på att få bra integrationer mot våra ekonomisystem och är jätteglada över att nu kunna erbjuda full integration med marknadens bästa verktyg för byggprojekt. Genom att koppla Bygglet till våra ekonomisystem slipper byggföretaget dubbelarbete och kan synka många moment – ett klockrent exempel på smart digitalisering, säger Ulf Bokelund Svensson, vd på Björn Lundén.

Björn Lundén är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan starten 1987 förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.