Innan du kontaktar oss, kontrollera följande!

  • Ingen text ifylld

    Har du startat om din dator? 

    Ja, vi vet att det är klyscha i supportsammanhang, men att starta om datorn är faktiskt fortfarande en av de mest lyckade supportåtgärder som finns. När ditt system startas om brukar låsta program och andra aktiva sessioner som hängt sig återställas och fungera som de ska igen. 

    Ingen text ifylld

  • Ingen text ifylld

    Har du rensat cacheminnet i din webbläsare?

    Ibland händer det att en webbsida inte visas korrekt av olika anledningar. Ett exempel är att du får upp en s k 404-sida. Vi föreslår då att du rensar cacheminnet i din webbläsare.
    Här kan du läsa hur man rensar cachen i olika webbläsare » 

    Ingen text ifylld

  • Ingen text ifylld

    Har du uppdaterat?

    Är din dator uppdaterad med aktuellt operativsystem? Kom ihåg att många program och webbtjänster inte längre stöds i äldre operativsystem. Samma sak med äldre versioner av webbläsare. Se till att alltid installera de versionsuppdateringar som kommer ut för att säkerställa att din dator är kompatibel med de program och webbtjänster du använder.


    Ingen text ifylld

  • Ingen text ifylld

    Har din internetleverantör driftstörningar?

    Om du använder program och webbtjänster som är beroende av internet, och misstänker att programmet/webbtjänsten inte fungerar, ska du börja med att kontrollera din internetuppkoppling. Funkar ditt internet felfritt, kan det vara hos oss felet ligger. Då först hörs vi!

    Ingen text ifylld