Vi har haft ett strömavbrott som för närvarande påverkar nedladdning av digitala produkter, programversioner, mm. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar på att lösa problemet så fort vi kan!

Om Björn Lundén / Pressrum / Björn Lundén blir partner i Revisionsvärldens tillväxtpris

För fjärde året utser Revisionsvärlden Årets tillväxtbyråer i Sveriges samtliga län. I år delas utmärkelsen ut i samarbete med Björn Lundén.

Publicerad:

– Som redovisningsbyråernas bästa vän vill vi vara med och lyfta fram byråer som lyckats. Därför känns det naturligt för oss att gå in som partner i Revisionsvärldens pris Årets tillväxtbyrå. Inte minst av det skälet att byråer i hela landet lyfts fram i och med att priset delas ut i varje län, menar Björn Lundéns vd Ulf Bokelund Svensson.

Årets tillväxtbyrå är en rankning alla redovisnings- och revisionsbyråer som omsätter minst 2 miljoner kronor, drivs som aktiebolag och har ökat omsättningen tre räkenskapsår i följd. Uttagningen görs i samarbete med kreditupplysningsföretaget UC. De tio byråerna med snabbaste tillväxten senaste räkenskapsåret kallar vi Finalister. Och av dessa vinner den byrå som haft snabbast tillväxt senaste räkenskapsåret.

– Jag är väldigt glad över att Björn Lundén stöttar priset i år. Det är fjärde året i följd som vi utser Årets tillväxtbyråer i Sveriges samtliga län. I år har vi skruvat åt kraven jämfört med tidigare. Finalisterna ska ha vuxit tre år i följd, varför årets finalister är mer uthålliga än någonsin. Det är 21 riktigt fina byråer över hela landet som kommer att prisas, säger Revisionsvärldens chefredaktör Martin Hammarström.

Ulf Bokelund Svensson, Björn Lundén AB, 0650-541400, ulf.svensson@bjornlunden.se