Redovisningsbyrå / Program / Digital kundsamverkan / Byråkundsamverkan paket bas

Vanliga Frågor!

  • Hur betalar man för tjänsterna? 

    Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån. 

  • Är det någon uppsägningstid? 

    Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.  

  • Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?

    Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.  

  • Hanterar faktureringen Rot och Rut? 

    Ja, alla nödvändiga uppgifter kommer med på fakturan och den preliminära skattereduktionen dras av från totalbeloppet. Du skapar enkelt en fil för att begära utbetalning från Skatteverket.

  • Kan jag sälja mina kundfakturor direkt i tjänsten?  

    Ja, du kan sälja fakturor direkt i fakturaregistreringen.  

  • Visas kundens siffror i realtid eller efter månadens slut? 

    Du väljer själv under ”Inställningar” om du vill se kundens siffror i realtid eller enbart stängda perioder. 

  • Kan jag fota andra underlag än kvitton?  

    Ja, du kan fota både kvitton och leverantörsfakturor.

Jag vill veta mer om digital kundsamverkan

Fyll i dina uppgifter eller ring oss på 0650-54 14 00, så hjälper vi dig!