Prova gratis!
BL Tidredovisning är ett tidredovisningsprogram för alla företag som fakturerar sina kunder för arbetad tid. I programmet får du fram ett färdigt faktureringsunderlag och kan enkelt skriva ut fakturor om du även har BL Fakturering/Plus.
Pris för (1) användare och ett (1) företag. Moms tillkommer. Debiteras årsvis. Efter genomfört köp och efter att vi behandlat din order får du ett mejl med instruktioner för att komma igång.
FUNKTIONER I BL TIDREDOVISNING
Du kan på ett enkelt sätt få fram en mängd statistikrapporter med hjälp av flexibla selekteringsmöjligheter.
Registret för medarbetare är gemensamt med anställdaregistret i löneprogrammet. Kundregistret är detsamma som kundregistret i faktureringsprogrammet.
När du gör registreringar av tid skapas samtidigt ett debiteringsunderlag. Utifrån detta underlag skapar du fakturor som du kan skriva ut i BL Fakturering/Plus och skicka till kunderna.
I programmet kan du få ut många typer av rapporter, t ex tidrapporter, projektrapporter, debiteringsunderlag mm.
Arbetskoder använder du vid tidregistrering för att kunna hantera olika timpriser, koppling till löneprogrammet, koppling till bokföringsprogrammet mm.
Flera användare kan samtidigt och från olika platser vara uppkopplade mot samma företagsdatabas.
Du behöver inte själv tänka på att göra säkerhetskopior av ditt arbete. Dina data säkerhetskopieras löpande. Dagliga kopior sparas en månad bakåt i tiden.
Du sparar dina uppgifter i en databas på internet. De uppenbara fördelarna är att du får en ökad åtkomst genom att du når dina data från olika platser. All trafik mellan programmet och databasen är starkt krypterad
All din information lagras på en server placerad i en säker datahall med bevakning dygnet runt. Dina företagsdata är därför bättre skyddade med vår molnlösning än om du haft dem i din dator på kontoret eller hemma.
I våra program ingår riktig programsupport. Inte från någon robot eller inhyrd helpdesk. Nej, hos oss får du snabb och personlig hjälp på telefon av supportmedarbetare med stor kompetens när det gäller både program- och faktafrågor. En unik trygghet för dig som användare.
Kan vi vara flera användare samtidigt?
Flera användare kan samtidigt och från olika platser vara uppkopplade mot samma företagsdatabas. Det kan t ex vara två personer som jobbar med bokföringen på samma företag men sitter på olika platser eller en redovisningsbyrå som låter kunder sköta sin fakturering direkt i programmet.
Vad ingår i programsupporten?
Programsupport ingår när du väljer ett program från oss. Du får snabb och personlig hjälp på telefon av supportmedarbetare med stor kompetens när det gäller både programmet och redovisning. Utöver den direkta programsupporten har du tillgång till vårt kundforum där du kan ställa frågor samt söka svar på dina frågor. Du hittar även mängder av filmade guider och textguider som förklarar olika programfunktioner.
Fungerar programmet på Mac?
BL Administration är ett Windows-baserat program men fungerar utmärkt att installera på en Mac-dator förutsatt att du även har Windows på den. Detta kan man lösa på lite olika sätt. Läs mer om detta t ex här: https://macworld.idg.se/2.1038/1.413058/sa-kor-du-windows-pa-din-mac
Kan jag jobba från flera datorer?
Ja, dina företagsuppgifter sparas i en databas på internet. De uppenbara fördelarna är att du får en ökad åtkomst genom att du når dina data från olika platser och datorer.
Har jag öppet köp?
Ja, vid köp av program har du alltid 30 dagars öppet köp. Det betyder att du har god tid på dig att bestämma dig, och att känna att du valt rätt program.
Vilka andra system finns det integrationer till?
Läs mer om vilka system som vi har integrationer till här https://www.bjornlunden.se/program/integrationer
Ring oss på 0650-54 14 00 eller fyll i din uppgifter, så kontaktar vi dig!
Vi sammanfattar de viktigaste nyheterna inom skatte-, redovisnings- och personalområdet – och förklarar hur de påverkar dig och ditt företag.
Ring:
Mejla:
Björn Lundén AB | Box 84 | 824 65 Näsviken | 0650-54 14 00 | info@bjornlunden.se | orgnr: 556293-9982