Program - Signering & Avisering

Signering & Avisering

– ett smartare sätt att informera och sluta avtal

Signering & Avisering är det smarta sättet att få ett avtal signerat eller bara få bekräftelse på att mottagaren läst en information du skickat. Det här är ett tids- och kostnadseffektivt sätt att skicka t ex kundavtal, offerter, lönebesked, fullmakter, prislistor, mm.

 

199:-/mån

Pris för (1) användare. Efter genomfört köp och efter att vi behandlat din order får du ett mejl med instruktioner för att komma igång.

MOMS TILLKOMMER
Betalkort eller faktura (ingen avgift)

Teknisk information

BL Signering & Avisering är en webbapplikation som fungerar med flertalet webbläsare. Vi rekommenderar Google Chrome. Liksom för andra webbapplikationer förutsätter den att du har en surfenhet (dator, platta eller mobil) och internetuppkoppling. För att ta emot meddelanden från BL Signering & Avisering krävs att mottagaren har en e-postadress samt BankID.

Obegränsat lagringsutrymme ingår i tjänsten.

Denna tjänst är till för normala avtal som behöver signeras, eller för godkännanden genom antingen bara själva aviseringen och mottagandet, eller mer formellt en signering i tjänsten. Alltså de situationer med avtal, handlingar osv som inte har lagreglerade former för undertecknanden. Några exempel på lagreglerade undertecknanden där tjänsten inte är tillämplig är årsredovisning, fastighetsöverlåtelse, framtidsfullmakt, testamente, aktiebrev och emissionsbrev.

Praktisk information

Pris:
199 kr/mån avser en (1) användare. Moms tillkommer.

Betalning:
Betalning sker i förskott. Betalkort eller faktura.

Om du vill ha fler företag, kontakta oss »

Avtalstid:
Avtalet löper per helår och debiteras årsvis. Avtalet löper därefter vidare i samma omfattning om inte annat överenskommits innan avtalstidens utgång.

Uppsägningstid:
Ingen uppsägningstid.

Leverans:
Levereras online. Efter genomfört köp och efter att vi behandlat din order får du ett mejl med instruktioner för att komma igång.

Se även våra ALLMÄNNA VILLKOR »

Omdömen

    Äntligen en bra lösning gällande GDPR, utskick som är säkert och enkelt att använda. Fungerar som det ska men finns lite mer att önska. Eftersom programmet är helt nytt så kommer det säkert uppdateringar. Bland annat så tänker jag på den informationen som mottagaren får på sin mejl, här står det på avsändare "BL Signering & Avisering" och sedan i ämnet så står det "Du har ett dokument att godkänna från Thomas Bofeldt" som inte är helt rätt. Låt mig förklara, för det första så ska avsändaren vara vårt företag och eventuellt namn på kontaktperson. Om BL vill ha sin logga eller sitt namn med som information är helt i sin ordning, men i huvudsak så ska avsändaren vara företaget som använder programmet. När det gäller ämnesraden så ska man kunna skriva in valfri text. All information som jag har skrivit här gäller första kontakten med mottagaren av skickade dokument. Ser fram emot en uppdatering av programmet inom kort. Mvh Thomas Bofeldt

    Svara| 
     | | | |::1
    jw

    Tack för bra synpunkter! Vi har framfört önskemålen till vårt utvecklingsteam.

    Svara| 
     | | | |::1

Jag vill veta mer om Signering & Avisering, kontakta mig!

Fyll i dina uppgifter eller ring oss på 0650-54 14 00, så kontaktar vi dig.