Smidig projekthantering och tidrapportering!
Med Blikk får du full koll på försäljning, projekt, tidrapportering, utlägg samt faktura- och löneunderlag. Flera viktiga funktioner – i ett enda molnbaserat system. Minska administrationen, spara tid och öka lönsamheten.
Vi har även en integration till Blikk Byrå »
Ett system – enkel överblick
Blikk samlar ditt företags viktigaste funktioner i ett och samma system. Det molnbaserade systemet ger dig ett effektivt verktyg för tidrapportering, projekt- och orderhantering. Du kan hantera dina resurser i den smidiga resursplaneringen samtidigt som systemets CRM-del hjälper dig att hålla koll på alla dina kontakter och affärer.
Detta vinner du på att koppla Blikk till Björn Lundén
Slipp dubbelarbete och onödig administration.
Blikk fungerar som ett försystem till BL Administration. Kopplingen innebär en fullständig och sömlös integration mellan de båda systemen och ger stöd för hela projekt- och orderprocessen.
Hantera kontakter, artiklar, bokföringsprojekt och resultatenheter mellan systemen.
Möjlighet att skapa och överföra fakturaunderlag.
Möjlighet att hämta in leverantörsfakturor.
Smidig bokföring av kvitton.
Integrationen underlättar arbetet för din ekonomiavdelning eller redovisningsbyrå som kostnadsfritt kan logga in i Blikk via sin egen portal. Bättre och enklare kan det inte bli!
Så kommer du igång
Du aktiverar integrationen under Arkiv, Integrationer i BL Administration eller på app.bjornlunden.se. Den publika nyckeln som behövs för kopplingen hittar du under kugghjulet.
