Automatiserad faktura- och utläggshantering
MediusGo är en komplett molnlösning som hjälper dig att automatisera din faktura- och utläggshantering så att du ökar produktiviteten, tar bättre beslut och minskar risken för bedrägeri. Med en integrerad fakturatolkning används en avancerad teknologi såsom maskininlärning och artificiell intelligens för att automatiskt tolka och extrahera information från inkommande fakturor.
Tillsammans med en mycket intelligent och självlärande tolkningsmotor samt en lösning för att matcha dina inköpsorder sparar du både tid och pengar.
Så här fungerar det:
Därför ska du välja MediusGo?
- Kontera och attestera på konto + övriga dimensioner som används
- Dela upp fakturans belopp på flera rader och skicka ut fakturan för parallell attest och granskning till flera personer samtidigt
- Titta på de senaste fakturorna från en leverantör och använd tidigare kontering och konteringsförslag på ett smidigt sätt
- Använd referens vid tolkningstillfället och skicka fakturan per automatik till rätt person utan handpåläggning
- Attestera i mobilen när du tex. är på resande fot
- Använd fritextsök för att söka på övrig information på fakturan tex. ett artikelnummer
Styrkan tillsammans med Björn Lundén
- Enkelt att komma igång
- Samarbete sedan 2014
- Register som Leverantörer, Konton, Kostnadsbärare, Kostnadsställe och Projekt överförs vid uppstart och ändringar synkroniseras periodiskt med automatik.
- Bokningar från MediusGo överförs per automatik till BL Administration till huvudbok och bli klara i reskontran.
Så här kommer du igång
Du aktiverar integrationen under Arkiv, Integrationer i BL Administration eller på app.bjornlunden.se. Den publika nyckeln som behövs för kopplingen hittar du under kugghjulet.
Vid uppstart får du som kund en projektledare/applikationskonsult som guidar dig genom hela projektet.