Låt Timekeeper skapa faktura- och löneunderlag till Björn Lundén
Timekeeper är den enkla lösningen för att tidredovisa och hålla ordning på timmar och artiklar i era projekt. Du får snabbt överblick över nedlagda timmar i projekten och detaljerade fakturaunderlag, och det är enkelt att följa upp debiterbar tid per datum, användare, projekt och kunder.
Timekeeper är en molntjänst som fungerar webbaserat och finns som app till iOS och Android. Lägg tiden på rätt saker och låt Timekeeper skapa faktura- och löneunderlag till BL Administration.
Varför Timekeeper?
- Registrera arbetstid, artiklar, utlägg och avvikelser – per projekt eller internt.
- Stämpla in/ut eller rapportera manuellt efter dag, vecka eller månad.
- Stöd för att skicka in perioder med attestering av arbetsledare per projekt.
- Sätt priser per användare, projekt – eller både och.
- Begär digitalt godkännande av kund innan fakturering.
- Tydlig överblick på projekten och snygga rapporter.
- EDI-koppling. Läs in inköpt material från leverantörers orderbekräftelser på varje projekt.
Detta vinner du på att koppla Timekeeper till Björn Lundén
- Smidig export av löneunderlag till BL Administration (fungerar som tidtransaktionsfil).
- Automatisk inläsning av artiklar, kunder och fakturor till BL Administration.
- Minskad manuell hantering innebär en rejäl tidsbesparing och ökad kvalitet.
Testa Timekeeper gratis i 30 dagar (därefter från 69 kr/mån)
Att skapa konto och börja testa Timekeeper är enkelt. Du förbinder dig inte till något och betalar först om du vill fortsätta använda tjänsten efter 30 dagar.
> Skapa konto här
Så kommer du igång med integrationen
Du aktiverar integrationen under Arkiv, Integrationer i BL Administration eller på app.bjornlunden.se. Den publika nyckeln som behövs för kopplingen hittar du under kugghjulet.