Prova gratis!
Nyhet!
BL Byrå gör samarbetet med kunderna enklare och arbetet för byrån effektivare. Navet i vår byrålösning är byråstödet där medarbetarna har full överblick över vad som behöver göras. Här lägger ni upp nya kunder, får aviseringar och ser status för alla uppdrag. Och genom digital kundsamverkan skapar ni effektiva flöden för byrån, kunderna och kommunikationen mellan er. Vår byrålösning är flexibel och kan skräddarsys helt som ni vill ha den.
299:-/mån/anv*
Byråstöd med full överblick över kunder, uppdrag och status
Fri programsupport
Obegränsat antal kundföretag
Smidig digital kundsamverkan
Löpande nyheter från våra skatte- och redovisningsexperter
*Tillkommer 349 kr/månad/byrå för molnlagring. Då ingår lagring av ett obegränsat antal kundföretag i molnet. Molnlagringen innebär bland annat ökad tillgänglighet, säker lagring och automatisk säkerhetskopiering.
Ett modernt byråstöd som förenklar och effektiviserar hela byråns arbete. Byråstödet är det naturliga stället för varje byråmedarbetare att börja sin dag – med full överblick över vad som behöver göras.
Läs mer om Byråstödet »
Byråanpassat bokföringsprogram som utvecklats i mer än tjugo års tid i nära samarbete med våra byråkunder. Komplett med funktioner för avancerad redovisning med bland annat kostnadsställe, kostnadsbärare och projekt.
LäLäs mer om Bokföring »
Kraftfullt, komplett faktureringsprogram som utvecklats under lång tid i samråd med våra byråanvändare. Med funktioner för bland annat lagerhantering, offerthantering, e-fakturering och avtalsfakturering.
Läs mer om Fakturering »
Leverantörsprogram med fakturatolkning och hantering av inkommande e-fakturor, kassaflödesanalys, betalfiler och en mängd andra funktioner som snabbar upp byråns hantering av leverantörsfakturor.
Läs mer om Leverantör »
Enkelt att hålla ordning på kundföretagens inventarier, maskiner och bilar. Du får automatisk beräkning av planenliga avskrivningar samt vinst/förlust och kan smidigt exportera uppgifterna till bokslutsprogrammet.En del av Bokföring »
Vi håller byråns medarbetare uppdaterade om nya och ändrade regler. Nyheterna tolkas av våra experter som förklarar konsekvenserna och ger tips och råd. Och i kunskapsbanken finns fakta, e-böcker och mallar som underlättar byråmedarbetarnas vardag.
Läs mer om Nyhetstjänsten »
Boka en demo »
Du skapar enkelt en anpassad lösning för din byrå och dina medarbetare genom att lägga till just de program ni behöver till BL Byrå.
Komplett och kompetent löneprogram med en omfattande semesterhantering, avvikelserapportering och statistikrapportering. Läs mer »
199:-/mån/anv
Jobba digitalt med hela bokslutsflödet – från upprättande av bokslutet till signering och inlämning av årsredovisningen. Läs mer »
549:-/mån/anv
Kraftfullt, kompetent skatteprogram med deklaration och preliminärdeklaration, analys, skatteberäkning, deklarationskontroll, mm. Läs mer »
Man kan inte själv ha alla svaren. Använd våra experter som din externa resurs i skatte-, redovisnings- och personalfrågor. Läs mer »
599:-/mån/anv
Priser för dig som har BL Byrå samt minst 10 st aktiva paket för Digital kundsamverkan (Bas, Mellan eller Plus). Kontakta våra byråexperter för en lösning som passar dig! Priserna gäller under 2024.
Ring 0650-54 14 00, mejla salj@bjornlunden.se eller boka ett möte med oss!
Jag vill boka ett möte »
Våra paket för digital kundsamverkan förenklar för både byrå och kund och för samspelet er emellan. Du ger dina kunder en enklare vardag och en bättre upplevelse, samtidigt som byrån i realtid får in digitala underlag i BL Byrå.
Läs mer om fördelarna »
Efter varje avslutat supportärende får våra programkunder ett mejl med en NPS-undersökning. Det är ett led i vår strävan att leva upp till dina förväntningar.
Läs mer om vår kundnöjdhet »
Kan jag automatisera leverantörsfakturahanteringen?
Ja, genom att slå på automatiken i leverantörsfakturaflödet kan du låta fakturorna ankomstregistreras automatiskt utifrån registrerings- och konteringsförslaget från fakturatolkningen. På så sätt kommer fakturorna först ut till attestanten, som med behörighet för Bank & betalning också kan betala dessa.
Fungerar programmen i alla operativsystem?
Programvarorna är Windowsbaserade, men går att köra på exempelvis en Mac om man installerar Windows på den.
Jag vill jobba digitalt och automatiserat med min redovisningsbyrå, är BL Byrå ett bra alternativ då?
Ja, det är troligen det bästa alternativet på marknaden både för digital kundsamverkan och för byråns interna processer. Allt från smarta funktioner att koppla mot dina kunder till möjligheten att även kunna jobba digitalt med bokslut/årsredovisning och deklaration.
Kan jag få in mina kunders underlag digitalt i alla program?
Med hjälp av e-postportalen och/eller våra tjänster i webb och app kan du smidigt få in underlag till leverantörsreskontran (leverantörsfakturor) och bokföringen (kvitton och annat). Även filer, tex bankfiler, kan läsas in och lagras digitalt.
Mina kunder vill göra vissa delar själva, vad har ni för alternativ för dem?
Dina kunder kan göra sin del av arbetet med våra tjänster i webb och app. Läs mer om möjligheterna här: https://www.bjornlunden.se/program/kundsamverkan.
Vad innehåller nyhetstjänsten?
Med nyhetstjänsten BL Info Online får du alla viktiga nyheter beskrivna och kommenterade av våra skatte- och redovisningsexperter samt djupare fakta inom områdena skatt, redovisning och lön. Dessutom en rad praktiska verktyg som e-böcker och dokumentmallar.
Vi sammanfattar de viktigaste nyheterna inom skatte-, redovisnings- och personalområdet – och förklarar hur de påverkar dig och ditt företag.
Ring:
Mejla:
Björn Lundén AB | Box 84 | 824 65 Näsviken | 0650-54 14 00 | info@bjornlunden.se | orgnr: 556293-9982